[Linux] disketten program yuklemek

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 22:01:35 EEST

Merhaba,

Arkadaslar 4 ayri disket ile gelen bir programi kurmak istedim, ancak
'setup.exe' ikinci disketi isteyince takilip kaldim..

'umount /mnt/floppy' komutu verip cikarmak ya da bu komutu vermeden cikarmak
[tehlikelidir, bilirim] ile de sorunu cozemedim.

Program win32 ortaminda calisabilir bu nedenle wine altina kurmaya calistim.

Hda uzerine disket iceriklerini kopyalayip oradan kurmaya calistimsa da gene
beceremedim.

Disketlere paylastirilmis olan bir programi kurma konusunda tecrubesi olan
bilgisine benimle paylasabilir mi?

tesekkurlerimle,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr