[Linux] webex hk.

From: KENAN SAN (san@istanbul-ulasim.com.tr)
Date: Thu 28 Apr 2005 - 17:01:58 EEST

Arkadaslar bir sitede webex programında hazırlanmış eğitim dosyaları var.
Önce bir link tıklanıyor. Sonra o linkle *.wrf uzantılı bir dosya iniyor. Bu
dosyayı da tıklayınca internet üzerinde eğitim dosyası çalışmaya başlıyor.
Acaba en sondaki bu büyük dosyayı direkt olarak download etmenin bir yolu
var mı?

İyi çalışmalar.

Kenan ŞAN