Re: [Linux] Mail Server

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 15:45:04 EEST

Sorunu halen çözemedim log dosyası çıktılarını yolluyorum.. Delirmek
üzereyim.

Makinenin log dosyası :

  yield_connection: tdb_delete for name failed with error Record does not
exist.
[2005/04/15 18:41:50, 3] smbd/server.c:exit_server(614)
  Server exit (normal exit)

smbd.log dosyası

  getpeername failed. Error was Transport endpoint is not connected
[2005/04/15 18:41:29, 0] lib/util_sock.c:get_peer_addr(1000)
  getpeername failed. Error was Transport endpoint is not connected