Re: [Linux] Mail Server

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 15:16:56 EEST

Orada dediğiniz türden bir hizmeti verecek bir şey bulamadım. Size tüm ls
çıktısını yolluyorum. Karışık görünmesi ihtimaline karşın altalta uzun bir
liste şeklinde yolladım. Dün Sabah 12 'den beri uyumadan 2 sorunumu çözmeye
çalışıyorum. Okumadığım döküman kalmadı. Eminim basit birşeydir ben bir
yerlerde hata yapıyorumdur. Aslında yeri gelmişken 2. sorunumuda anlatmak
istiyorum.

Samba'yı PDC olarak ayarladım. Ağdaki clientlar domain'i görüyor. Fakat
kullanıcı adı ve şifre doğrulamasından sonra ;

"The account used is a computer account. Use your global user account or
local user account to access this server."

hatası alıyorum. İnternette bulduğum dökümanlardaki söylenenlerin hepsini
yaptım fakat bu sorunumda çözülmedi. Kesin ya yanlış birşeyler yapıyorum, ya
da dökümanlar açıklayıcı değil. 300 tane internet sayfası tek tek dolaştım
googledan bulduğum. Çözemedim. Bu 2 sorunumu çözmeme yardımcı olanın
cennet'te yeri kesin hazır olacak alacağı bi ton hayır duasıyla. :)

Teşekkürler,

acpid
dovecot
lisa