Re: [Linux] Ev dizinim :(

From: Ismail ASCI (ismail.asci@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 21:47:14 EEST

Iyi aksamlar
Ev dizininizin tamamını bir kerede kopyalamak yerine kontrollu bir sekilde
kopyalarsanız daha guvenli olur bence.Debianda bende aynı seyi denemistim
ancak yeni sistemle eski sistem arasında cesitli farklar (kurulu olan ya da
olmayan programlar,ikonlar,temalar vs...) oldugu icin hersey birbirine
girmisti.Bu nedenle once sitemleri mukayese etmekte yarar vardır diye
dusunuyorum.Yine laptop'a ozel ayarlar mutlaka olacaktır bunuda gozardı
etmeyin derim.

Sadece mail dizininizi kopyalamanız yeterli olmuyor mu?

kolay gelsin

On 4/13/05, Recep KIRMIZI <rkirmizi@gmail.com> wrote:

> Öncelikle iyi akşamlar
> Evimdeki masaustu bilgisayarımda debian kurulu.
> Kurulum sırasında 1 swap alanı olusturdum ve geri kalan kısmı / olarak
> tek bolume koydum.
> Dizüstü bilgisayarımada debian kurmak istiyorum fakat ev deki
> bilgisayarımdaki home dizinimi oraya aktarmak istiyorum.
> Dizüstüne sistemimi kurduktan sonra kendi ev dizinimi oraya
> kopyaladıgımda çalışırmı? Çalısmaz ise çalıstırmanın bir yolu varmıdır.
> mail programımda bir sürü ileti var listelerden gelenler var bir sürü
> [...]

Ismail ASCI
University of Istanbul EEE Dept.
IEEE Student Branch Chief
University of Istanbul Open Source Community