[Linux] Ev dizinim :(

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 21:12:20 EEST

Öncelikle iyi akşamlar
Evimdeki masaustu bilgisayarımda debian kurulu.
Kurulum sırasında 1 swap alanı olusturdum ve geri kalan kısmı / olarak
tek bolume koydum.
Dizüstü bilgisayarımada debian kurmak istiyorum fakat ev deki
bilgisayarımdaki home dizinimi oraya aktarmak istiyorum.
Dizüstüne sistemimi kurduktan sonra kendi ev dizinimi oraya
kopyaladıgımda çalışırmı? Çalısmaz ise çalıstırmanın bir yolu varmıdır.
mail programımda bir sürü ileti var listelerden gelenler var bir sürü
kişisel ayarım var ve bunları baştan yapmak istemiyorum. Ne yapmalıyım ?

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI