Re: [Linux] yahoo -dan mektuplari almak

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 20:42:31 EEST

On Wed, 13 Apr 2005 19:21:20 +0300
 mehmet turkoglu <mehmetturkoglu@gmail.com> wrote:
> fetchyahoo yu deneyin

Bilgi icin tesekkurler.

'links' ile hemen indirdim, ama henuz kur[a]madim.
anladigim kadariyle bu programin calismasi icin X ortamina gecmek
zorunlu.

Daha once sordugum bir sorunun cevabin bilen varsa paylasabilir mi?
" X ortamina gecmeden [init 3 ile makinayi acmis iken] pop3 vb.ile
mektuplarimi makinama aktarmak mumkun mu? Eger mumkun ise hangi
programlari bu isi yapabilir?"

* ve fetchyahoo ile ilgili olarak:
acaba "md5_hex hashed [ifade]" nasil olusturulur?

[cok basit bir soru oldu galiba, ama gercekten bilmiyorum ve ayrica
'~ $ man md5 ' e baktim pek yardimci olmadi.
slackware'de ~$ md5{tab} sonucu sadece "md5sum" cikiyor.. ]

tecrubesi olan?

tesekkurlerimle,

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr