[Linux] Foto album

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Wed 13 Apr 2005 - 21:07:29 EEST

Merhabalar
dijital fotograf makinem ile cektigim bir sürü resim var ve bunları
web'e aktarmak istiyorum fakat boyutları cok büyük resimlerin
özellikleri bunlar:

Resim Türü: jpeg (JPEG resim biçimi)
Çözünürlüğü: 2592x1944 benek
Fotoğraf Makinesi Markası: SONY
Fotoğraf Makinesi Modeli: DSC-P93

1000'e yakın fotograf var ve ben bunları 800x600 cozunurlukle ve
xxx001,xxx002,xxx003,xxxN şeklinde kaydetmek istiyorum bunu nasıl
yapabilirim bunu yapacak bir araç varmıdır? Bidigim kadarı ile Adobe
photoshop'ta yeni web albumu diyerek bunu yapabiliyoruz fakat linux
kullanarak bunu yapma imkanımız varmı (wine ve photoshop haric)

öncelikli istedigim istedigim cozunurlukle ve isimle kaydedebilmek daha
sonra bunlardan web albumu yapabilecegim bir program.

Şimdiden teşekkürler...

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI