[Linux] Re: NVIDIA WideScreen Sorunu

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 08:20:32 EEST

module-assistant ile derle nvidia sürücülerini. ben öyle yapıyorum daha
dün en son sürüme güncelledim, kernel-2.6.11 kernel-2.6.6 dan beri de
module-assistant ile kullanıyorum daha hiç koda müdahale etmem gerekmedi
ya da derlenmiyor gibi bir sorunla karşılaşmadım. Tahminimce böyle saçma
bir sorun bundan kaynaklanıyor olabilir. Nvidia sürücüsünü sil sonra
# module-assistant auto-install nvidia
komutunu ver

Alper KANAT yazmış: