[Linux] NVIDIA WideScreen Sorunu

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 03:09:08 EEST

Çıldırmak üzereyim... 6111 ile Kernel 2.6.8'e kadar sorunsuz
çalışıyordum. 2.6.10'a geçince NVIDIA sürücüsünü derlemek için kaynak
koduna ufak bir müdahele etmem gerekti. Şimdi 2.6.11'e geçtim bu kez
başka hatalar veriyor. 6111'den sonra çıkan tüm sürücüleri 2.6.8'den
itibaren her release edilişlerinde denediğimde resimdeki [1] durumla
karşılaşıyorum.

HP NX 9105 1280x800 çözünürlüğe sahip. Dilerseniz XF86Config-4 dosyamı
da atabilirim ama onunla alakası yok.. Yeni bir takım ayarlar denedim
bana mısın demedi. 6111'den sonra nerdeyse 3 sürücü çıktı, 3ünde de aynı
problem var ya..!! Bu kadar da olmaz..

Lütfen yardımcı olun.. Google'da bir sürü anahtar sözcükle arama
yaptırdım ama bulduğum şeyler işe yaramadı ya da bana uymuyordu.
Teşekkürler..

[1] - http://raptiye.org/resimler/nvidia.jpg