Re: [Linux] Re: NVIDIA WideScreen Sorunu

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 13:08:28 EEST

Selamlar..

NVIDIA-Kernel bu konuyla doğrudan alakalı değil, bildiğim kadarıyla. Bu
daha ziyade xorg'tan kaynaklanan bir sorun. WideScreen için doğru
zamanlama seçeneklerini vermeniz, sorunu çözecektir tahminimce.
Resimdeki görüntü tipik bir jitter olayı gibi görünüyor.

Asagidaki ornekleri bir kullanmayi deneyin.

Section "Monitor"
    Identifier "LCDPanel"
    VendorName "Hede"
    HorizSync 30-120
    VertRefresh 50-180
    # V-freq: 60.00 Hz // h-freq: 49.79 KHz
    Modeline "1280x800" 79.67 1280 1320 1416 1600 800 800 802 829
EndSection

Section "Screen"
    Identifier "lcd"
    Device "device1"