Re: [Linux] SLM

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 12:35:55 EEST

> Merhabalar herkese

Merhaba,

> Harun kardeş dagıtımlar hakkında bir yorum yapmak için sana şöyel bir
> soru sormak istiyorum. Linuxla ne yapmak istiyosun. Eğer ben linuxsu
> tanıcam degişik bir yerde müzik dinlemek, degişik bir grafik arayüzü

Dağıtım olayında bugün itibarı ile şunu söyleyebilirm ki SuSE9.3 son noktayı
koymuş. Biraz önce kurulumunu yaptım ve muhteşem güzellikte. Herşey çok iyi
entegre.

Son kullanıcı iseniz hiç düşünmeyin ve çıktığı zaman SuSE9.3 edinip onu
kullanın. 15 gün sonra filan çıkacak

Linux ile ne yapmak istiyorsanız SuSE9.3 ile yaparsınız.

http://kallavi.kivi.com.tr e screenshotları bugün yarın koyarım.

http://www.novell.com/products/linuxprofessional/index.html?sourceidint=productsmenu_linuxprofessional

--
Murat Koç