Re: [Linux] SLM

From: Harun Yigit LEGOZ (hylegoz@gmail.com)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 12:24:13 EEST

Teşekkür ederim. Benim harddiskkim 14 ile 3 GB lik bölümlerden oluşan bir 20
gb. Benim bilgisayarım en az 15 kere format gördüğü için bilgilerim gider
diye bir derdim yok :) Elimde Gelecek Linux var. Sürümünü bilbiyorum. Sizce
nasıl? Linux u 14 gblik c: ye kurunca d deki windows 2000 i görecek mi?
(Dosya sistemini ben genelde Fat32 kullanıyorum). Peki d deki windows c deki
linux u görecek mi?
 Saygılar...........