Re: [Linux] SLM

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin.gomleksizoglu@gmail.com)
Date: Tue 05 Apr 2005 - 18:02:17 EEST

Ben suse kurarken partition table'da olusan bir sorundan dolayi extended
partition'um gozukmez oldu. gpart ve testdisk gibi programlar ile taratmama
ragmen partition'u kurtaramadim. Ama daha sonra getdataback diye bir program
ile olmayan partition'dan bilgilerimi kurtardim.
 Yani oyle yada boyle bir sekilde bilgilerine ulasabilirsin. Ama ugrasmamak
icin biraz dikkatli olmak lazim.
 Huseyin