Re: [Linux] Suse 9.2 pro...

From: A.Suat EKİCİ (esnaf88@hotmail.com)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 11:19:26 EEST

merhaba
Ben yeni linuxculardanım. Bilgisayarıma Suse 9.0 yükledim. Ancak açılışta
login ve Password geliyor. login root password kısmına şifremi yazıyorum.
ancak grafik arayüz açılmıyor. bir mavi ekran var şifreyide yazdıktan sonra
linux yazıyor. windows gibi bir uygulama yok .
acaba bunu nasıl düzeltebilirim.
yardımcı olursanız sevinirim. programı internetten update ettim.