Re: [Linux] Suse 9.2 pro...

From: deniz (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 10:42:29 EEST

merhaba,

eminim listede bu konuda benden cok daha tecrubeli arkadaslar vardir. bende
bir suredir linux (mandrake ve suse) kullaniyorum. modem im calismadigi icin
baglantilarimi hep adsl ve kablo olan yerlerden yapiyorum. kabloyu network
kartima taktigim an hicbir sorun olmadan internete girebiliyorum. sık sık
seyehat ettigimden simdiye kadar belki 10 dan farkli modem denemisimdir
hicbirinde benim linux larim ne surucu ye ihtiyac duydu ne de baslka birseye.
ag olan yerde internet erisim sorunum yok. sonucta usb disindaki secenegi
degerlendirirseniz basiniz agrimaz gibi geliyor.

sevgiler
deniz