[Linux] Suse 9.2 pro...

From: Tansu Gunay (tansugunay@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 04:09:26 EEST

Merhabalar,
öncelikle söylemeliyim ki knoppix ve suse live cd leriyle olan
tanışıklığımın dışında bilgisayarıma ilk defa komple bir Linux sistemi
kurdum. Suse 9.2 professional. Bugüne kadar sadece windows kullanmış
biri olarak, suse 9.2 yi kullanmamış olanlara, bu işletim sisteminin
bir harika olduğunu söyleyebilirim. Teknoloji açısından windowstan çok
ilerde. bir kaç forumda suse 9.2 nin cd lerini bulamayan arkadaşlar
olduğunu görmüştüm, isteyenlere yardımcı olmak isterim.
Suse 9.2 konusunda sadece iki problem yaşıyorum, birincisi donanım
üreticilerinin linux a gerekli önemi vermeyişlerinden kaynaklanan bir
problem, zoom usb adsl modem 5510'u bir türlü çalıştıramadım, tahmin
ederim sürücü problemidir. İkinci sorunum ise divx avi mpeg gibi
formatarı izleyemiyorum,daha doğrusu sadece vcd ve dvd
izleyebiliyorum. Bu da sanırım codecleri nasıl yükleyeceğimi
bilmememden kaynaklanıyor. internete de bağlanamdığım için elim kolum
bağlı kaldım. bu konuda bana yardımcı olabilecek birileri çıkarsa
sevinirim.
Tansu Günay