[linux-baslangic] Re: ADSL ile Server kurmak

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 23:46:36 EEST

Merhaba,

Amd-64 athlon 3200+ işlemciyle fc1 in amd-64 bitlik paketlerinde bir
sorunla karsilasmadim kendi bilgisayarım değildi o yüzden o kadar
deneyimim olmadı ama kurduğum kişi windows xp den daha stabil
çalıştığını söylüyordu.

eğer sabit ip niz varsa proftp ve apache ile istediklerinizi
gerçekleştirebilirsiniz umarim modeminiz ethernet modemdir cunku bazi
usb modemler insanlara cok cektiriyorlar.

22-09-2004 Çarşamba günü saat 17:25 sularında, Linux dedi ki: