[linux-baslangic] Re: ADSL ile Server Kurmak

From: Mehmet Orhun SEYMEN (moseymen@turk.net)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 23:10:10 EEST

Ramazan bey,
Bence P3 700MHz ile de rahat server olur. Hatta bana kalırsa (ve
yükünüze / band genişliğine bağlı olarak ne server
olmasını istediğinize
göre değişir) yükseltme yapmanıza bile gerek yok
gibi...Sanırım Linux
biraz eski donanımlarda daha kararlı.(Tabii bunu kernel yönünden
söylüyorum çok detaylı bir konu)