[linux-baslangic] Re: ADSL ile Server Kurmak

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 17:55:51 EEST

WEB
> SAYFAMI VE FTP
> SİTEMİ WEBDE YAYINLAMAK. BÖYLE BİRŞEY YAPMA İMKANIM VAR
MI?
> BİRDE AMD 64BIT İŞLEMCİLERİN LINUX İLE HERHANGİ BİR
SORUNU
> OLURMU? ARANIZDA
> EĞER KULLANANLAR VAR İSE DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİNİ
PAYLAŞABİLİR Mİ?

Hangi linux dagitimini kurarsaniz kurun genelde web/ftp hazir gelir.
Amd64 destegi linux'ta 1 yildan fazla suredir (beta degil) var. Aslinda
AMD64'ün 32bit uyumlulugundan dolayi herhangi bir linux cd'sini
rahatca
kurabilirsiniz. Ama gercek 64bit performansi istiyorsaniz kernel ve
paketlerini Amd64 icin derlemis dagitimlara ihtiyaciniz var, mesela
Mandrake gibi. Tabi Gentoo da bir alternatif.. Bu konuda detaylar icin
fedora, mandrake gibi dagitimlarin sitelerine bakin.