[linux-baslangic] ADSL ile Server Kurmak

From: Linux (linux@thelegend.org)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 17:39:25 EEST

 MERHABALAR, BİR MAİL ATTIM AMA SANIRIM GİTMEDİ. TEKRAR YAZIYIM. EVİMDE ADSL
BAĞLANTISI VAR. BİLGİSAYARIM P3 700MHz. UPGRADE YAPIP, LINUX KURUP SERVER
OLARAK KULLANMA İMKANIM VAR MI? BENİM İSTEDİĞİM KENDİ WEB SAYFAMI VE FTP
SİTEMİ WEBDE YAYINLAMAK. BÖYLE BİRŞEY YAPMA İMKANIM VAR MI?
BİRDE AMD 64BIT İŞLEMCİLERİN LINUX İLE HERHANGİ BİR SORUNU OLURMU? ARANIZDA
EĞER KULLANANLAR VAR İSE DÜŞÜNCE VE FİKİRLERİNİ PAYLAŞABİLİR Mİ?

ŞİMDİDEN CEVAP İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

SAYGILARIMLA, KOLAY GELSİN.

RAMAZAN SARAÇ