[linux-baslangic] Re: XCDRoast CD-RW Gormuyor..?

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 11:01:25 EEST

IDE CD yazicilar icin kernel'da SCSI emulation destegini kernel'da
module olarak acmanizi, bunun yaninda SCSI , SCSI CD-ROM, SCSI generic
desteklerini yine module olarak
isaretleyip , cekirdegi yeniden citlamanizi tavsiye edecegim ( 2.4
icin gecerli )

On Wed, 08 Sep 2004 19:15:37 +0300, Alper KANAT <tunix@raptiye.org> wrote:
> Merhaba Arkadaşlar,
>
> Yeni kernelimi derledikten sonra Linux'da CD yazamaz oldum. XCDRoast
> açılışındaki CD-RW tarama kısmında her
hangi birşey bulamıyor. Kernel
> mesajlarında cihazın tanındığı yazıyor
. Ve normal CD okuma amaçlarında
> kullanmada sorun yaşamıyorum. DVD izlemeye çalış
tığımda da DVD açılıyor,
> sonra kapanıyor. Nedenini anlayamadım. MPlayer ile izlemeye
> çalışıyorum.. Lütfen yardımcı olun, te
şekkür ederim..

--
Bulent Tatlidil