[linux-baslangic] XCDRoast CD-RW Gormuyor..?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 19:15:37 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Yeni kernelimi derledikten sonra Linux'da CD yazamaz oldum. XCDRoast
açılışındaki CD-RW tarama kısmında herhangi birşey bulamıyor. Kernel
mesajlarında cihazın tanındığı yazıyor. Ve normal CD okuma amaçlarında
kullanmada sorun yaşamıyorum. DVD izlemeye çalıştığımda da DVD açılıyor,
sonra kapanıyor. Nedenini anlayamadım. MPlayer ile izlemeye
çalışıyorum.. Lütfen yardımcı olun, teşekkür ederim..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org