[linux-baslangic] Re: XCDRoast CD-RW Gormuyor..?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 12:26:03 EEST

Kullandığım kernel 2.6.8.1. Kendim derledim, sorunsuz çalışıyor.
XCDRoast'ın sitesinde 2.6.8.1 kernelinde CD yazmanın olmadığı yazıyor.
Bunun için ide-scsi desteği verin ya da 2.6.8.1'e geçmeyip bekleyin
deniliyor. Ama ide-scsi desteğini modül olarak verip Lilo'da Linux
kısmında alta append "hdc=ide-scsi" dememe rağmen olmadı yine de....
Kernel dökümanlarında aynı anda native destek ile ide-scsi derlenirse
native kullanılır falan diyordu ama neyi kapatacağımı tam anlamadım.
Yardımcı olursanız sevinirim.

Alper KANAT
http://raptiye.org