[linux-baslangic] Re: samba ¨Fiso-8859-9?q?türkçekarakter?? sorunu...

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 23:51:00 EEST

Cuma 3 Eylül 2004 19:51 sularında, Hakan Er şunları yazmıştı:
> mount da oluşan türkçe sorununu çözdüm. şu anda artık
> linux'da fat32 formatlı hdd deki türkçe karakterleri
> düzgün bir biçimde görebiliyorum. Bu sürücüyü ağa
> paylaştırdım fakat bu sefer win98 kullanıcılar türkçe
> karakterleri göremiyorlar smb.conf içine
>
> client code page = 857
> character set = iso8859-9
>
> ekliyorum fakat bu seferde dizinler görünüyor ama tüm
> dosyalar görünmüyor.
>

> character set = iso8859-9
mu acaba? UTF-8 yapmamış mıydınız? (tr_TR.UTF-8)
Bu satırı kaldırıp deneyin. Samba üzerinde çalıştığı
sistemin hangi karakter kümesini kullandığını bilir.
Siz sadece client code page = ile uğraşın.

En iyisi w98'leri X terminali yapmaktır:
http://belgeler.org/howto/windows-ve-linux.html

Esen kalın,
Nilgün