[linux-baslangic] samba türkçe karakter sorunu...

From: Hakan Er (linuxmylist@yahoo.com)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 19:51:00 EEST

mount da oluşan türkçe sorununu çözdüm. şu anda artık
linux'da fat32 formatlı hdd deki türkçe karakterleri
düzgün bir biçimde görebiliyorum. Bu sürücüyü ağa
paylaştırdım fakat bu sefer win98 kullanıcılar türkçe
karakterleri göremiyorlar smb.conf içine

client code page = 857
character set = iso8859-9

ekliyorum fakat bu seferde dizinler görünüyor ama tüm
dosyalar görünmüyor.