[linux-baslangic] Re: Fwd: Re: mount ile turkce sorunu halen devam ediyor

From: NilgünBelmaBugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Fri 03 Sep 2004 - 15:16:21 EEST

Selam,

Uzun dosya isimleri vfatta sanırım UTF-8 kodlanıyor.

iocharset=utf8
ile deneyin.
Bu durumda sisteminizde LANG="tr_TR.UTF-8" geçerli olmalı.
Yoksa türkçeye özgü karakterleri yine göremezsiniz.
locale komutu ile yerel ayarlarınıza bakabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün

Cuma 3 Eylül 2004 10:56 sularında, Hakan Er şunları yazmıştı: