Re: [Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 09:58:36 EEST

Selamlar

Uygulamalarda output plugin olarak alsa secili.Uygulama olarak da xmms
ve mplayer kullaniyorum.once hangi uygulamayi actiysam ses kartinin o
kullanabiliyor.
* artsd ... isimli process benim sistemimde de calisiyordu ve kill
ettim. dikkat ettim ne zaman bir kde uygulamasi ses cikarmaya calissa o
process tekrar calisiyor.ancak sorun artsd degil.artsd calismiyorken de
mplayer ve xmms karti paylasamiyorlar.artsd yi de bu durumda ses kartini
  kullanan bir uygulama gibi dusunmek gerekiyor.yani artsd+mplayer+xmms
ayni anda calisabilmeli.
bir de bir arkadas kde kontrol masasinda ses sistemi olarak arts sec
demisti.ben de arts secenegi cikmiyor.sistemde arts paketi yuklu.

Tesekkur ederim