Re: [Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 09:09:40 EEST

Selamlar..

Sevgili vede saygideger Onur hocam, elbette bu dogru. Fakat etik yanlis.
Boyle etrafindan dolasmaya giderek pek fazla ilerleme sansimiz yok gibi
bir sey. Bence bu ise atlamali, sorun neyse gideren adam gibi bir path
vs. yapip, MDK'cilarin kafasina atmaliyiz.

Bugune kadar, boyle durumlarda sorunu yoketmek yerine etrafini dolastik.
Sonucta sorunlar yigildi ve yigildi, dag gibi oldu. Bizim paketlerden
sorumlu birim bunun SIKINTISINI yasiyor.

Artik bu ve benzeri durumlarda sorunu kaynagindan cozmeye ugrasmak
gerekiyor saniyorum..

Saygi ve sevgiler..