Re: [Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 01:58:59 EEST

On Wed, 27 Oct 2004 21:49:52 +0300
Orcun <orcunapaydin@gmail.com> wrote:

> serdar hocam olay söyle xmms te alsa kullandigim zaman mutlaka o
> "artsd -F ... -a alsa " gibi uygulamayi kill etmeden hic bi sekilde
> alsayi kullanamiyorum buna mplayerda dahil
> ya ne var bunda diyosaniz bilgisayar acildiktan sonra play dugmesine
> basip arkana yaslanmak var birde alt + esc yapip bu uygulamayi kill
> ederek muzik dinlemek var neden illaki alsa diyosaniz oss kitleniyo
> ,arts da xmms in kendi volume u %100 olarak aciliyo
> alsa hepsinden daa guzel zaten scripti kafamda tasarladim yazicam
> koyucam .kde/autostart altina (neden cunku x server basladiktan sonra
> [...]

 Process i kill etmek yerine, kde denetim masasindan

 ses sunucusunu kapatip
 acilista ses ayarlarini yukleme secenegini kaldirip
 sistem seslerini "hepsini kapat" ile kapatmak

 daha kolay olabilir :)

--
 Onur Kucuk                                        Knowledge speaks,
 <onur.--.-.kablonet.com.tr>                       but wisdom listens