Re: [Linux] alsa birden fazla ses sorunu

From: Orcun (orcunapaydin@gmail.com)
Date: Wed 27 Oct 2004 - 21:49:52 EEST

serdar hocam olay söyle xmms te alsa kullandigim zaman mutlaka o
"artsd -F ... -a alsa " gibi uygulamayi kill etmeden hic bi sekilde
alsayi kullanamiyorum buna mplayerda dahil
ya ne var bunda diyosaniz bilgisayar acildiktan sonra play dugmesine
basip arkana yaslanmak var birde alt + esc yapip bu uygulamayi kill
ederek muzik dinlemek var neden illaki alsa diyosaniz oss kitleniyo
,arts da xmms in kendi volume u %100 olarak aciliyo
alsa hepsinden daa guzel zaten scripti kafamda tasarladim yazicam
koyucam .kde/autostart altina (neden cunku x server basladiktan sonra
meydana geliyo bu olay)
sonra huzur
:)