Re: [Linux] qt programlarını gnome temalariyla calsitirmak

From: Emre Kadıoğlu (emrek@gawab.com)
Date: Sun 24 Oct 2004 - 13:19:58 EEST

Malesef yazmamışlar :( kde den kullandığım 2 adet uygulama var biri licq
diğeri de k3b
k3b ile x-cdroast u biraz kıyaslayabiliriz ama licq nun karşılığı yok
gtk teması da rezalet. gaim derseniz dosya transferi desteklenmiyor.
wine la miranda çalıştırmayı çok düşündüm ama stabil olmuyor.

yanlız ben bir paket yüklemiştim ve tck kütüphanelerini kullanan
programlar gtk temalarıyla açılıyordu xmms mplayer vmware gibi ama geçen
çökmüş olan sisteme yeniden kurulum yaptığımda bu paketi bulamadım.
bunun hakkında bir bilginiz var mı