Re: [Linux] qt programlarını gnome temalariyla calsitirmak

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 25 Oct 2004 - 13:30:58 EEST

Merhaba,

On Sun, 2004-10-24 at 13:19 +0300, Emre Kadıoğlu wrote:
> Malesef yazmamışlar :( kde den kullandığım 2 adet uygulama var biri licq
> diğeri de k3b

K3B'ye alternatif olarak Nautilus-CD-Burner kullanıyorum. Yalnızca
Data-CD yazdığımdan ve renkli kocaman ekranları pek sevmediğimden
olabilir, bence yeterli. Herhangi bir klasör penceresi açıp Places
menüsündeki CD Creator seçeneğini seçin. Dosyaları buraya sürükleyin ve
File menüsünden "Write to CD..." seçeneğini seçin. Hepsi bu kadar.

> k3b ile x-cdroast u biraz kıyaslayabiliriz ama licq nun karşılığı yok
> gtk teması da rezalet. gaim derseniz dosya transferi desteklenmiyor.
> wine la miranda çalıştırmayı çok düşündüm ama stabil olmuyor.

Dosya transferi bence Instant Messenger uygulamalarının işi değil. Buna
karşın, Gaim, 1.0.2 sürümü itibariyle MSN, Jabber ve sanırım Yahoo için
dosya transferini destekliyor.

ICQ dosya transferi metodları her ICQ sürümünde ciddi biçimde
değiştiğinden olsa gerek, Luke Schierer 0.4x sürümlerindeki yamayı
güncellemek için vakit ayırmamış. Bildiğim kadarıyla başka deneyen de
olmadı. Gariptir, isteyen de pek olmadı :)

İyi eğlenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/
Software developer @ Parkyeri |      http://www.parkyeri.com/