[linux-baslangic] Re: acil yardim!! mandrake kurulum

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Mon 04 Oct 2004 - 20:11:59 EEST

On Mon, 04 Oct 2004 15:24:26 +0000, name i-djan <name_idjan@hotmail.com> wr
ote:
> Merhabalar,
>
> sevgili arkadaslar ben bir sun makineye mandrake 10.0 kurulumu yapmak
> istiyorum,
guzel de Sun makinanizin cpu tipine gore bir Mdk dagitimi gerekecek ki
(Mandrake'ini sparc versiyonu var mi bilemiyorum, Gentoo diyorum.)
orada ki iso dosyalari intel platformu icin.
Eger Sun makinaniz yeni intel tabanlilardan ise sorun olmayacak tabi.
(Fire v60x,65x vs gibi)

 ftp.linux.org.tr den mandrakenin 3 cd icin iso dosyalarini
> indirdim, ancak ayni dizinde birde ...md5.asc isimli bir dosya daha var b
> ne ise yarýyor bir fikir edinemedim

Cektiginiz acaba gercekten de oradaki dosyalar mi ?
cektiginiz dosyalarin bozuk veya degismis olmasi ihtimaline
karsin oradalar, kurulum ile bir alakasi yok.

> ayrica bu dosya ftpdende gelmiyor.

burasi ilginc :)
wget veya baska bir arac ile deneyiniz, ben denedim, geldi,
isinize yarayacak satirlar :

ad3d50fe12c0672a7e4d32b466ab6851
Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD1.i586.iso
a64fbcb98d6aa2cd4ac287e563593678
Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD2.i586.iso
bf7a7dad80cf3f41453d572d3ffed09b
Mandrakelinux10.0-Official-Download-CD3.i586.iso

bu dosylari da komut satirindan
$ md5sum dosya_adi
seklinde deneyebilirsiniz.

--