[linux-baslangic] acil yardim!! mandrake kurulum

From: name i-djan (name_idjan@hotmail.com)
Date: Mon 04 Oct 2004 - 18:24:26 EEST

Merhabalar,

sevgili arkadaslar ben bir sun makineye mandrake 10.0 kurulumu yapmak
istiyorum, ftp.linux.org.tr den mandrakenin 3 cd icin iso dosyalarini
indirdim, ancak ayni dizinde birde ...md5.asc isimli bir dosya daha var bu
ne ise yarıyor bir fikir edinemedim ayrica bu dosya ftpdende gelmiyor.
lütfen yardimci olun saolun

aydin can polatkan