[linux-baslangic] Re: acil yardim!! mandrake kurulum

From: Serbülent (serbulent_u@yahoo.com)
Date: Mon 04 Oct 2004 - 19:57:35 EEST

Merhaba,

Bu dosya cd lerin md5 kontrol rakamlarını
içermektedir.

Ha diyorsan ki md5 de ne ola ?
http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=37&qid=219
buraya bir bak.

Not: İndirdiğin iso lar i586 (pentium ve
türevleri) için muhtemelen. Sun makinaya kurmak için
makinanın işlemcisine uygun ( tahminen sparc
)kurulum dosyalarını indirmen gerekecek. Bu
konuda ayrıntılı bilgi için
http://wwws.sun.com/software/linux/compatibility/ultralinux/
aadresine bakabilirsin. Bu arada eğer *nix
ortamıyla yeni tanışıyorsan x86
dışındaki bir kurulumda sorunlar
yaşayabilirsin. Bu yüzden öncelikle standart bir
pc üzerinde pratik yapman daha iyi olabilir. Kolay
gelsin.