[linux-baslangic] Re: [linux-baslangic]SUSE ADSL problemi

From: tolga@istanbul.edu.tr
Date: Sun 03 Oct 2004 - 09:19:07 EEST

merhaba,

yardimlariniz icin cok tesekkurler=2E

sorularin bazilarina cevap vermeye calisayim

*oncelikle cd'den acilan bir dagitim ile denemedim (elimde yoktu) ancak iy
bir fikir gibi geldi (her sefer format atip yeni bir linux kurmaktansa)

*IP alamamasi derken internete cikamamak degil modeme dahi baglanamiyordum
=2E
linuxnet'te verdiginiz linkteki gibi gercekten sanki dhcpcd calismiyordu
ama hic elle calistirmayi denemedim network'u yeniden baslatmaya calistim

ama oda bir ise yaramadi=2E komik tarafi yast'ta network ayarlarini
degistirdigimde ssadece writing configuration gibi birsey yaziyor fakat
activating network gibi birsey cikmiyordu=2E tabii bilgisayara kendim bir
IP
atasamda problem cozulmuyor=2E

birde online update'i sadece iki kere yapabildim (ikisinde de problem oldu
)
fakat ikisindede butun paketleri sectim tek tek yapmayida deneyebilirim
aslinda ya da netowrk ile ilgili update'leri yapmayabilirim=2E

yardimlar icin cok cok tesekkurler
tolga