Re: [Linux] Re: Aynı dosyaya birden fazla istek

From: Serdar Şahin (serdar@hebux.com)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 01:28:18 EET

Şunu eklemek istiyorum, özür dilerim eksik bazı yerleride yanlış
anlatmışım..

Aynı dosya değil aynı uzantılı dosya ya gelen ikinci isteği redetmek
istiyorum. Yani ben linux.zip dosyasını çekiyosam, başka bir zip uzantılı
dosya çekememeliyim.. Aynı zamanda linux.zip adlı dosyayı çekerken ikinci
kez(flashget gibi programlarla) çekememeliyim.. Bunu nasıl halledebilirim ?