Re: [Linux] postgresql LOCALE hatası

From: Ahmet Aksoy (ahmetax@axtelsoft.com)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 10:40:35 EET

Merhaba Gündüz Bey,
Postgresql'i dbMail için kullanmam gerekiyor.
(dbMail, posta ve kullanıcı bilgilerinin MySql, PostGreSql gibi
veritabanlarında tutulmasını sağlıyor.)
Bir projede bu sistemi kullanmak amacındayım.
Veritabanı olarak ta PostGreSql'in daha yetenekli olduğu, trigger vb
özelliklere sahip bulunduğu anlaşılıyor.
Projenin yapısı gereği Türkçe karakterlerin sistem tarafından tanınıyor
ve kullanılıyor olması önemli. Çünkü
yoğun bir şekilde arama, filtreleme vb işlemleri kullanılacak ve
kayıtların pek çoğu da, Türkçe yazışmalardan
oluşuyor..
Bu durumu gözönüne alırsak, hangi sürüme yönelmemi önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler.
Ahmet Aksoy