RE: [Linux] Squid proxy server hk.

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 10:39:30 EET

> From: KENAN SAN
> çıktı. Bende artık desteği yok diye 9.1 kurdum. Önceki
> squid.conf dosyasını
> yenisine attığım zaman birçok hata verdi ve çalışmadı. Daha
> önceki squidde

Anlasilan önceki Suse 8.1 deki Squid'i siz yapilandirmamissiniz, neyin nasil yapildigini bilimyorsunuz. squid.conf'ta log dosyalarinin yerini belirtebilirsiniz, bunda bir sorun olmamasi lazim. Degisiklik yaptiktan sonra squid -k reconfigure diyor musunuz?

> authentication yapabiliyordu. NT domain kontrollerın netlogon
> klasöründe
> bulunan proxyauth dosyasını kullanarak authentication
> yapıyordu. Ayrıca log
> dosyalarının yerini ne kadar değiştirdiysem kabul etmedi kendi default
> klasörleri neresi ise oraya tuttu logları. İki squid
> versiyonu arasında çok

NT domain'inden auth yapacaksaniz öncelikle o makinayi domain'e join vs yapmaniz gerek. Sonra auth ayarlarinizi yapmaniz gerek. Neler yaptiniz?

kolay gelsin