[Linux] X'te Birden Fazla Ses ?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 21 Nov 2004 - 00:31:34 EET

Merhaba,

X'te çalışırken (Slackware Current, X.Org 6.8.1, GNOME 2.8, nForce Audio
- bu arada ALSA kernel içerisinde var, daemon olarak çalıştığında ses
kartı bulamıyor, o yüzden rc.alsa'yı -x yaptım) örneğin XMMS
çalışıyorsa, mplayer'dan ses alamıyorum. Yani ses aygıtını yalnızca bir
program kullanabiliyor aynı anda ? Ben çok sesli bir sistem istiyorum.
Yani aynı anda örneğin mplayer'da 4 tane klibi oynatıyorsam dördünün de
sesi gelecek, bu arada XMMS açıksa çalmaya devam edebilecek falan....

Çünkü bu sorun nedeniyle SkyPE'de falan da sorun yaşıyorum. Ve XMMS'te
bir şarkı çalarken 2 şarkı arasında bir durum olursa XMMS'te aygıtı
başkası kullanıyor gibisinden bir hata veriyor. Bunu engellemek için ne
yapmalıyım ? Teşekkürler..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org