[Linux] Portakal Teknoloji'den İstanbul'da Linux Eğitimleri

From: Bora Güngören (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 20 Nov 2004 - 22:55:29 EET

Merhaba,

Aşağıdaki küçük duyuruyu geçiyorum.

İyi çalışmalar.

Bora Güngören.

Portakal Teknoloji'den İstanbul'da Linux Eğitimleri

Portakal Teknoloji, tamamen kendi geliştirdiği, özgün öğretim
tekniklerine dayanan, Türkiye'nin en güncel Linux içerikleri ile yapılan
Linux eğitimlerine İstanbul'da da devam ediyor.

İstanbul'da 2004 yılının son LIN101 - Linux Kullanıcı Eğitimi grubunu
11-12-18-19 Aralık 2004 günleri (cumartesi - Pazar) düzenliyoruz.
Linux'u sadece tanımayı değil; aynı zamanda nasıl işlediğini anlamayı,
gerekli yapılandırmalarını kendiniz yapabilmeyi, bir şeyleri kurcalarken
bozma korkusunu üzerinizden atmayı ve hepsinden önemlisi yeni şeyleri
öğrenmek için kendi ayaklarınız üzerinde durabilmeyi istiyorsanız, bu
eğitim başlığı size göredir. Takip eden sistem yöneticisi düzeyindeki
eğitimler de ayrıca Ocak 2005'de devam ediyor olacak.

Bilgi için portakal@portakalteknoloji.com adresine İstanbul'daki LIN101
eğitimi hakkında bilgi istediğinizi belirten bir eposta yollayabilirsiniz.

İstanbul
11-12-18-19 Aralık 2004 (Cumartesi - Pazar)
LIN101 - Linux Kullanıcı Eğitimi
10:00-18:30

Ücret:
- KDV dahil 550 milyon TL.
- Öğrencilere %20 indirim.
- Kredi kartına taksitle ödeme olanağı bulunmaktadır
- Ücrete eğitim dışında 200 sayfalık Portakal Teknoloji ders notları ve
2 adet Linux kitabı dahildir.

Ders Notları:
2003 yılından beri düzenli olarak hem yeni dağıtımlar için güncellenen
hem de her eğitim sonrası gözden geçirilen Portakal Teknoloji Linux ders
notları, sürekli olarak Türkiye'nin en güncel Linux eğitim içerikleri
olmayı sürdürmektedir. Ayrıca belli eğitim hedeflerine yönelik olarak
hazırlanması özelliği ile de benzerlerinden ayrılmaktadır.

Bilgi ve başvuru için portakal@portakalteknoloji.com adresine mesaj
yollayabilirsiniz.

Türkiye'nin belli başlı yazılım şirketleri dahil seçkin bir müşteri
kitlesine eğitim veren Portakal Teknoloji, üründen ve ürün sağlayıcıdan
bağımsız, özgür içerikler sağlama politikası nedeni ile tüm eğitim
içeriklerini kendisi geliştirir. Linux, Java ve UML başlıkları önde
olmak üzere yazılım geliştirme alanında eğitim ve proje danışmanlığı
hizmetleri ile öne çıkmaktadır.