[linux-baslangic] Re: Rv: linuxun basardiklari harika amaaa...!

From: Serbülent ÜNSAL (ozgurruh_s@yahoo.com)
Date: Thu 27 May 2004 - 11:31:06 EEST

Ben kişisel bir tesbit yapmak istiyorum.
Windowsdan linux a geçen (geçmeyi düşününen) bir
çok arkadaşımın ortak şikayeti
görsel ortamdaki programların
yavaşlığı.
Aynı konfigürasyondaki 2 makinada openoffice
hesap çizelgesinin açılması 15-20 saniye
alırken excel 4-5 saniye içinde
açılıyor. Tabi bu sadece bir örnek. Ama
mandrake 10.0 da kde 3.2 ve 2.6 çekirdekdeğin
zaman planması kullanılarak bu süre biraz
azaltılmış olduğunu görmezden
gelemeyiz. Ancak halen yeterli değil. Eğer
GNU/Linux 2.8 çekirdeği longhorn un
karşısına sağlam bir rakip olarak
çıkmak istiyorsa bu konu mutlaka önem
taşıyacaktır. Çünkü önümüzdeki zaman
diliminde (server 2003 ün gelişimine bakarsak)
microsoft güvenlik konusunuda halledecekmiş gibi
görünüyor.

href='http://www.postamerkezi.com'>www.postamerkezi.com</a>

> ---
> linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci
> [...]

=====
BE THE SOURCE WITH YOU