[linux-baslangic] Acilista Baglanti Sorunu

From: MrDean (mrdean@bohem.org)
Date: Thu 13 May 2004 - 23:20:50 EEST

Merhaba,

Mandrake 10.0'i kurduktan sonra hicbir ayar yapmadan PC'im ADSL ile
(extarnal Apache) internete baglaniyordu.Fakat birden kendi kendine acilista
eth0'in yapilandirmasinda "HATALI" mesajini vermeye basladi.PC acildiginda
ne yerel aga ne de nete baglaniyor. ifconfig'de ise sadece lo'nun ciktisi
gorunuyor.Her defasinda drakconf'a girip Ag&Internet bolumunden ADSL icin
"Yeni Baglanti Olustur"a girmek ve yeniden tanitmak zorunda kaliyorum.Ancak
o zaman ifconfig'in ciktisinda eth09 ve lo gorunuyor,nete ve yerel aga
baglanabiliyorum.Ayrica PC'yi kapatirken su hatalari veriyor:

pppoe: no process killed
pppd: no process killed
Stopping internet connection if needed: ADSL-stop:No ADSL connection appears
to be running

Sorun nerede yardimci olabilir misiniz?

--
Her sey acik kaynak & ozgur yazilim icin,her sey GNU/Linux icin..