[linux-baslangic] root yetkileri gerektiren programlar

From: Levent Güzel (l_guzel@softhome.net)
Date: Fri 14 May 2004 - 00:41:11 EEST

    internete bağlanırken kppp programını kullanıyorum ve bu programı her
başlatmaya çalıştığımda bana root parolası soruyor. Ben dosya izinleri ile
oynayarak sorunu çözmeye çalıştım ama tabiki olmadı. Bu seferde dosya sahibi
olan normal kullanıcı için parola soruyor. root yetkileri gerektiren (kppp
gibi) bir programı çalıştırma hakkını normal kullanıcılara nasıl
verebilirim?
    Yardımcı olusanız sevinirim. Teşekkürler.

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin