[linux-baslangic] Agdaki PC'yi otomatik mount etmek

From: MrDean (mrdean@bohem.org)
Date: Thu 13 May 2004 - 23:04:50 EEST

Merhaba herkese,

Evimde biri Win98 ile digeri Mandrake olan 2 PC'yi birbirine bagladim. SWAT
ile samba ayarlarini da yaptim ve her seyi hallettim.Fakat ben bu Win98 olan
PC'nin her acilista otomatik olarak mount edilmesini ve masa uzerimde
gorunmesini istiyorum.

Normalde PC acilinca otomatik mount olmuyor,smb4k komutu ile The SMB Share
Browser'i aciyorum ve oradan ağdaki Win98 PC'ye tiklayarak mount yapiyorum
ve ağdaki diger bilgisayari bu sekilde goruyorum.Bunu her seferinde
yapmaktansa otomatik olarak yapilmasini nasil saglayabilirim?

PS: 6 gunluk linux kullanicisiyim aciklayici bir anlatiminiz olursa cok
sevinirim..

--
Her sey acik kaynak & ozgur yazilim icin,her sey GNU/Linux icin..