[linux-baslangic] Re: Update

From: Erdal YAZICIOGLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Thu 13 May 2004 - 14:13:27 EEST

Dediğiniz şekilde yaptım. Ancak rpm komutunda F yarine U kullandım ve
aşağıdaki hatayı alıyorum. F komutu ile de hemen hemen aynı hatayı veriyor

warning: MySQL-server-4.0.18-0.i386.rpm: V3 DSA signature: NOKEY, key ID
5072e1f5
error: Failed dependencies:
        libmysqlclient.so.10 is needed by (installed) mod_auth_mysql-1.11-12
        libmysqlclient.so.10 is needed by (installed)
perl-DBD-MySQL-2.1021-3
        libmysqlclient.so.10 is needed by (installed) php-mysql-4.2.2-17
altakiler rpm dosyasındaki hatadan mı kaynaklanıyor acaba?

teş