[linux-baslangic] Re: Ekran tazeleme hizini ayarlayabilecegimbirarayarlayabilecegimbiraraç var mi?

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Thu 13 May 2004 - 14:31:45 EEST

Ayni sorunu dun gece bende yasadim monitorum philips 107 t5 normalde
1152x864 75 hz calisan monitorum
debian-sarge-netinst yaptigimda 800*600 65 hz uzerine cikmiyordu.
sorunu duzeltebilmek icin dpkg-reconfigure x-server-xfree86 daki butun
olasiliklari denedim hic bisi deismedi.
ama sonra farkettim ki
/etc/X11/XFree86-4 dosyasinda cozunurluklerin oldugu kisimda hepsi
800*600 ile basliyor . Bunlarin basina 1024*768 ve 1152*864 ü ekleyince
butun renk kaliteleri icin
2 4 16 24 vs sorun duzeldi.