[linux-baslangic] intel eth. kartı

From: enginaar© (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 11 May 2004 - 10:19:50 EEST

Selamlar arkadaşlar,
Geçenlerde elime 1 tane SCSI destekli, çift işlemcili intel server board'u bulunan bir kasa geçti. Hemen kurdum RedHat 9.0'ı onboard ethernet kartını tanımıyor. RedHat 7.2 kurdum tanıyor. Fedora tanıyor. 9.0 tanımıyor. Benim makinamda da asus board'da onboard sis chipsetli eth. kartı var, redhat 9.0 onu da tanımıyor. Yüklerken eksik birşeyler mi yapıyorum acaba. Yüklerken de network ayarları yapılan seçenekler çıkmıyor zaten. RedHat 9.0 yüklü bir server'ım olmayacak mı benim :((( ???

Hepinize şimdiden teşekkürler.
Ali Engin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin