[linux-baslangic] Apache HCF Modem

From: Cenk (cenkarakas@ttnet.net.tr)
Date: Tue 11 May 2004 - 09:34:26 EEST

Yahu herşey iyi hoş güzelde bu modem sürücülerinin paralı olması da nereden çıktı.
Yokmu bu linux için freeware modem sürücüleri?

İşletim sistemi freeware, işler driver'lara gelince software. Ne iş anlamadım.

Adamlar herhalde linux fazla yayılmasın diye böyle aptalca bir politika izlemişler.

Apache HCF modem kullanıyorum. Ama bir türlü tanıtamıyorum. Varsa bildiğiniz
driver sitesi iletirseniz sevinirim.
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin